OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en noggrann, driven och prestigelös kommunikatör? Motiveras du av en bred roll med många ansvarsområden samt av att driva utveckling? Då har vi möjligheten för dig här.
Vår kund är i behov av en Kommunikatör som trivs i att verka mellan HR, marknad och externa partners. Du kommer att ansvara skapa och upprätthålla kommunikationsplan, intern och extern kommunikation samt löpande arbeta med branding av bolaget. Detta är en bred roll och du förväntas att ta initiativ för att förbättra hemsida, bygga nätverk för både kommun och sociala medier, arbeta aktivt med sponsorship samt verka för hållbarhetsfrågor externt och internt. I rollen kan du även komma att ha en del presskontakt, skriva pressreleaser samt delta i internationella forum.
Du rapporterar direkt till HR-chef. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.
Om företaget
Vår kund är ett globalt bolag som är belägna i Nyköpingstrakten. Mer information ges vid intervju.
Din profil
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning samt tidigare erfarenhet av liknande roller i en föränderlig verksamhet. Du har tidigare arbetat i en bred roll som kommunikatör och det är högt meriterande med erfarenhet av säkerhetsklassat arbete inom industri. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska och B-körkort är ett krav. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt.
Som person är du driven, strukturerad och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva framåt självständigt. Du motiveras av utmaningar och har modet och förmågan att driva igenom idéer. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med externa partners samt kollegor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson