Arbetsbeskrivning
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i ca 6 månader via KiMM/Wise med start efter årsskiftet. Uppdraget kan eventuellt komma att förlängas.
Om rollen:
Som Kommunikatör spelar du en central roll i verksamheten, både för ledare, team och enskilda. Du drivs av samarbete och strävar alltid efter att skapa en sammanhängande, tydlig och intresseväckande internkommunikation som inspirerar och driver förändring.
Vill du veta mer? Skicka in din ansökan och bli en del av urvalet!
Om dig:
För att lyckas i rollen ser vi att du har 2–5 års erfarenhet av en liknande roll där internkommunikation varit i fokus. Du är en duktig projektledare och van vid att jobba med skarpa deadlines. Du är strategiskt och administrativt lagd och har en djup förståelse för hur kommunikation ska ske och anpassas i en komplex miljö med många intressenter.
Utöver detta ser vi gärna att du har/är:
· Flytande i svenska och engelska, både i tal och i skrift
· Relevant akademisk utbildning
· Mycket goda kunskaper i Microsoft Office
Ansökan:
Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil via ”Sök rollen” här nedan och du kommer i samband med det att få svara på några korta frågor. Önskar du mer information eller har frågor om rollen, kontakta Konsultchef philip.alfredsson@wise.se eller Kandidatansvarig Elna Sandberg elna.sandberg@kimm.se.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta som konsult hos oss, läs mer här. Vi vill att våra medarbetare på KIMM & Wise Professionals ska ha den roligaste tiden i karriären och det gäller såklart även för dig som uthyrd konsult. Vi är måna om att du känner dig som en del av gänget och det berättar vi gärna mer om under processen.
Vi ser fram emot att höra från dig!