Kommunikatörer till spännande företag i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi för kunds räkning 2 stycken kommunikatörer till Eskilstuna! Ni kommer att tillhöra avdelningen Kommunikation som arbetar med företagets totala kommunikation, det vill säga information, marknadsföring, PR, event och digital media.

Avdelningen består av kommunikatörer med olika ansvarsinriktningar och individuella uppdrag. En av tjänsterna är ett längre uppdrag som förväntas pågå till 31 augusti 2018 och den andra förväntas pågå i ca 6 månader. Tjänsterna är tänkta att tillsättas i april/maj och är på heltid. Detta är till en början ett konsultuppdrag - du blir anställd av oss på Arena Personal och uthyrd till vår kund som är ett av de större företagen i Eskilstuna.


Din profil
För att lyckas i rollen som kommunikatör behöver du ha bred yrkeskunskap inom marknadsföring, grafisk produktion samt textarbete. Vi ser att du har erfarenhet från arbete på en marknadsavdelning, reklambyrå eller liknande samt att du har god kännedom om produktionsteknik av trycksaker, digital kommunikation, arbetsflöde och mjukvara.

Du har goda färdigheter i grafisk produktion/design och layout samt textarbete. Det är önskvärt om du även har kunskaper inom digital produktion av film och foto. Utöver det har du erfarenhet av att befinna dig i en beställarroll gentemot underleverantörer inom grafiska branschen (t.ex tryckerier).
Du har generellt god datorkunskap och mer specifikt har du mycket goda kunskaper i/inom:

• Adobe CS
• Officepaketet
• Episerver eller motsvarande webbapplikation
• Sociala medier

Som person är du driven och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya branscher och arbetsuppgifter. Du är ansvarstagande och van vid att arbeta självständigt. Du är säljorienterad och effektiv i ditt arbete. Egenskaper som utmärker dig är att du är noggrann, öppen och lyhörd. Det är ett krav att du har körkort.

Stämmer profilen in på dig? Vänta inte med din ansökan då vi kallar till intervjuer löpande!


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 9 mars 2017

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


10 december 2024

10 december 2024

6 december 2024