OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På grund av pensionsavgångar behöver vi nu förstärka vår organisation med en kommunsekreterare. Dina arbetsuppgifter kommer att vara . sekreterarskap i nämnder och utskott . expediering av beslut . planering, beredning och utredningar . att ge stöd till övrig personal i offentligrättsliga frågor . posthantering . ärendehantering . ansvara för kommunens arkiv Vi tror att du . har högskoleutbildning med samhällsvetenskaplig och/eller juridisk inriktning. Du får gärna vara nyutexaminerad och beredd att påbörja din yrkesbana inom offentlig verksamhet . har goda kunskaper inom kommunal- och förvaltningsrätt . har mycket god förmåga att uttrycka dig i skrift . är strukturerad och kan arbeta både i grupp och självständigt . har ett allmänt samhällsintresse och har god förmåga att växla mellan arbetsuppgifter av olika slag med varierande svårighetsgrad. Organisation Mullsjö kommun har ett för alla verksamheter gemensamt kommunkontor och du kommer att tillhöra den administrativa avdelningen och vara direkt underställd administrative chefen. Fackliga företrädare kan nås via kommunens Infocenter tfn 0392-14000 Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Bitr. Enhetschef Ingela Svensson
0392-141 66
Enhetschef inom Fastighetsenheten Peter Bååth
0392-14069
Enhetschef, Hemvården Lisbeth Edberg
0392-141 59
Gruppledare, hemvården Carina Börjesson
0392-141 60
Bitr.Rektor Thomas Ekberg
0392-14502
Barn och utbildningschef Magnus Wetterqvist
0392-14005
Biträdande enhetschef Giovanni Rojas
0392-146 25
Rektor/förskolechef Christina Lindblad
0392-14401
Planarkitekt Anna Säfström
0392-14167
Stadsarkitekt Ulf Mattsson
070-5205258