OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här väntar en väldigt utvecklande tjänst i en spännande miljö! Din roll är viktig och unik för företaget genom ditt sätt att bidra till kompetensutvecklingen. Om du har erfarenhet från en liknande roll råder vi dig att läsa vidare!
Om tjänsten
Perido letar efter en proaktiv och kreativ kompetenssamordnadre till vår kund, vår kund - ett välkänt och framgångsrikt företag inom bilindustrin. Du kommer att arbeta på en enhet som heter ”Vehicle Propulsion”. Tjänsten är placerad i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Ditt primära ansvar är att samordna kompetens och bidra till utbildningar inom ”Vehicle Propulsion”. Rollen är bred med många varierande och roliga arbetsuppgifter. Dessa är några av de mest frekvent förekommande:
Stödja chefer med att identifiera och skapa rätt utbildningar
Stödja lösningsledningsgrippen
Coacha teammedlemmar i deras utveckling
Vara kontaktyta för såväl interna som externa parter berörande utbildningsfrågor samt administrativa göromål
Hantera operativa frågeställningar
Arrangera utbildningsevenemang
Planera och koordinera möten, evenemang och resor
Övriga administrativa arbetsuppgifter, relevanta för rollen
Dina egenskaper
Vi ser gärna att du är ivrig att lära, har ett proaktivt förhållningssätt när du löser dagliga problem och att du alltid bibehåller ditt serviceinriktade sätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och i snabbt föränderliga miljöer. Du har en förmåga att skapa förtroende omkring dig samtidigt och påverkar andra med rätt mindset och positivitet. Du har förmågan att planera och prioritera med ett flexibelt tankesätt och med hög integritet. Dina analytiska färdigheter är utmärkta och slutligen trivs du med att arbeta såväl självständigt som i team.
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan på engelska!
Kvalifikationer:
Relevant eftergymnasial utbildning
Du har erfarenhet som kompetenssamordnare, verksamhetsassistent eller åtminstone erfarenhet av liknande stödjande administrativa roller.
Goda kunskaper i MS Office
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-09-11. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33375 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.