OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kompetent och driven ekonomiassistent. Vi är ett expansivt företag och våra uppdrag och personalstyrkan växer i takt med det. Vi söker nu en ekonomiassistent på halvtid med start efter överenskommelse men senast under december 2013. På sikt kan tjänsten utvecklas till en heltidstjänst. Arbetet kan eventuellt kompletteras upp till en 75% eller heltid om man kan tänka sig kombinera sin roll med att även arbeta i omvårdsteamet/ serviceteamet på fältet.
För att trivas hos oss ska du vara serviceminded och prestigelös. Du är flexibel, har lätt för att lära och trivs när det ibland är högt tempo. Struktur och noggrannhet är självklart för dig och du trivs med att arbeta självständigt men även i team. Kontoret har idag 4 anställda och totalt är vi över 40 anställda. Vi arbetar med Crona Tid/Crona Lön, Fortnox fakturering och kommer även inleda ett samarbete med Quinyx för bemanning/intranet. Hemsidan är baserad på en plattform från Wordpress.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bli:
- Administration av arbetsscheman och attestering av arbetstider
- Fakturering
- Betalning av leverantörsfakturor
- Administration av RUT avdrag från Skatteverket
- Administration/uppdatering av hemsida och intranet
- Service till våra chefer och övriga anställda
- Samt övrigt förekommande arbetsuppgifter på vår administrativa avdelning
På sikt kan hela löneprocessen att skötas av ekonomiassisten så du bör ha minst ett års erfarenhet av att arbeta med hela löneprocessen, fakturering och administrativt arbete. Det är bra om du har arbetat i Crona Tid/Crona Lön, Fortnox fakturering och gärna Wordpress och har bra kunskap i MS Office. Annelies Hemtjänstteam är ett tillväxtföretag och därför vill vi att du drivs av att arbeta i ett företag som växer.
Vi erbjuder dig ett ansvarsfullt arbete i dynamisk och trivsam miljö i stark tillväxt. Vårt kontor är centralt beläget i i Nacka i Ektorp Centrum, nära till bussförbindelser.
Gå gärna in på vår hemsida www.annelieshemtjanst.se och läs mer om företaget och vår verksamhet. Urval till intervjuer kommer att ske löpande. Din ansökan vill vi ha senast den 5 november 2013.
Profil
-minimum gymnasieutbildning med inriktning inom ekonomi.
-akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande anses meriterande
-erfarenhet från liknande arbete, minimum 1 års erfarenhet
-breda kunskaper av ekonomisystem är meriterande
-kommunikativ personlighet
-ambitiös och flexibel
-ansvarsfull och nogrann
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Elisabeth Levy
08-716 53 44
073 986 97 00
Terese Nurmela
Verksamhetschef Elisabeth Levy