OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person med en god administrativ ådra? Vill du arbeta på en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig!
Vi söker främst dig som är i början av din karriär, men har du arbetat några år och vill ha en ny utmaning kan det också vara intressant.
Vår kund är belägen centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid och under kontorstider på vardagar. Uppdraget beräknas starta i början på april och pågå i minst 6 månader med möjlighet till förlängning för rätt person.
Som administratör sköter du olika administrativa uppgifter och agerar som ett operativt stöd för den verksamhet där du jobbar. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara kopiering, sortering och posthantering samt att sammanställa material från konferenser och liknande. Att planera, samordna, bereda och följa upp ärenden, formulera brev samt skriva protokoll är andra uppgifter som kan förekomma. Du kan även få arbeta med att uppdatera kundregister, registrera vid dataterminal eller hantera fakturor.
Din profil
För att kunna bli aktuell för denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:
• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana
För att passa in i verksamheten bör du som person vara öppen, prestigelös och redo att rycka in där det behövs. Du är snabblärd och har lätt att lära dig nya system. Självklart är du ordningssam, noggrann och mycket pålitlig. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!