Kompetent revisorsassistent sökes till RTL ekonomi och revision

Arbetsbeskrivning

För oss på RTL Ekonomi & Revision är varje kund unik och vi anpassar våra tjänster efter kundens behov. Våra tjänster är utformade för att skapa ordning och reda samt ge mervärde för våra kunder. Vi vill nu stärka vårt team med en vass Revisorsassistent!

Är du vår nästa Revisorsassistent?

Som medarbetare på RTL Ekonomi & Revision erbjuder vi dig ett trevligt team av kollegor som är måna om stark sammanhållning och gemenskap. Vi arbetar i kundteam, där alla bidrar gemensamt till ett bra resultat och nöjda kunder.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som Revisorsassistent hos oss kommer du huvudsakligen att planera, genomföra och rapportera revisioner i tätt samarbete med påskrivande revisor. Rollen innehåller också till viss del arbetsuppgifter inom redovisning, upprättande av årsbokslut för aktiebolag och andra bolagsformer samt upprättande av bolags- och privatdeklarationer.

Vem trivs här?

Vi söker dig som har kandidatexamen i ekonomi eller relevant arbetslivserfarenhet inom området. Det är meriterande om du uppfyller de teoretiska kraven för att bli auktoriserad revisor. Du har minst ett års erfarenhet av arbete som Revisorsassistent. Det är meriterande om du har självständigt upprättat årsbokslut och deklarationer. Du har allmänt goda datakunskaper och erfarenhet av något bokföringsprogram, samt mycket god svenska i tal och skrift. Tjänsten kräver körkort och tillgång till bil, då resor till kund ingår.

Som person bidrar du till teamet med god samarbetsförmåga och flexibilitet. Du är mån om att vara professionell, kundfokuserad och affärsmässig i dina relationer. För att lyckas i rollen behöver du ha god problemlösningsförmåga, vara noggrann och kvalitetsmedveten.

Vad erbjuder vi?

RTL Ekonomi & Revision AB erbjuder en trygg tjänst med trevliga kollegor. Du får en varierande arbetsdag med många externa kundkontakter. Vi erbjuder dig en tjänst med möjlighet till utveckling inom revisorsyrket.

Denna rekrytering genomförs i samarbete med Badenoch & Clark, som tillhör Adecco Group. Badenoch & Clark, grundat 1978, finns representerat i 12 länder och erbjuder rekryteringstjänster till befattningar på top management, chefer och specialister till privat som offentlig sektor. Badenoch & Clark är en del av Adecco Group, ett Fortune 500 bolag och en av världens ledande leverantörer av HR-tjänster med drygt 31 500 medarbetare i äver 60 länder.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt, dock senast 30 november. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringskonsult johanna Andersson på tel: 011-191838 eller johanna.andersson@badenochandclark.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Om jobbet
Region

Linköping i Östergötlands län
Arbetstid / Varaktighet

Tillsvidare.
Heltid.
Lön / Förmåner

Fast lön.
Kontaktpersoner

Johanna Andersson, 011-19 18 38

Revision

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månadslön
  • Heltid Heltid
  • Publicerat: 7 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


24 september 2024

21 maj 2024

Accountant

Accountant

25 mars 2024