OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Arbetsbeskrivning
Vår kund, ett ledande företag inom livsmedelsbranschen söker en konceptkoordinator till kontoret i Globen. Du kommer som konceptkoordinator administrera och koordinera affärsområdet Servicehandels (SVH) koncept, med ansvar för information, hantering och uppdatering av SVH:s koncept.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Du kommer administrera och uppdatera kassan för Timekedjan, underhålla kundregister, sköta den löpande faktureringen av butiksavgifter, avtalsregistrering och övriga förekommande administrativa uppgifter.
Du blir anställd som konsult och uthyrd till kund. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt. Uppdraget är på 6 månader med god chans till förlängning.
Vem är du?
Du som söker har gymnasieutbildning inom ekonomi eller marknadsföring. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet från butik, inom servicehandeln eller dagligvaruhandeln samt har erfarenhet av prissättning. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketen, framförallt i Excel.
Som person är du noggrann, ansvarstagande resultatdriven, engagerad och prestigelös. Du har en mycket starkt utvecklad förmåga att strukturera och planera samt prioritera ditt eget arbete och självklart levererar du efter satta deadlines.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Kontaktperson
Du söker tjänsten via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Andersson på telefon 08-452 33 92.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71