OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANGER & FM med 20 uppdrag inom contract services samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges 6:e bästa arbetsgivare i Universums undersökning 2018. För mer information besök: www.sabis.se
Vi söker nu en stjärna till vår konferens! Wenner-Gren Center ligger vid Norrtull, i skyskrapan på Sveavägen 166. Där driver vi på Sabis lunchrestaurang Retro med ca 200 gäster dagligen, en konferens- och festvåning med 4 st konferenslokaler, varav en är en hörsal för 180 personer. Festvåningen är belägen på plan 23 och 24 med en magnifik utsikt över Stockholm. Vi arrangerar alltifrån stora företagsevents, bröllop, privata fester till konferenser och i mars öppnar vi även ett café i huset. På Sabis arbetar vi alltid utifrån våra grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollen
Nu söker vi en konferens- och eventansvarig till vårt team! På våning 23-24 i maffiga Wenner-Gren Center driver vi festvåning och konferens. I din tjänst ingår att;
• Planera bokningar av konferens och event samt ansvara för merförsäljning av arrangemang
• Välkomna gästerna på plats, säkerställa faktureringen och följer upp vistelsen i efterhand
• Genomföra visningar av lokalerna samt möblera och iordningställa inför ankomst.
• Konferensservice, receptionsarbete samt mat- och dryckesservering till våra gäster under pågående konferens eller fest
• Du kan också behöva hjälpa till på andra avdelningar då vi arbetar tillsammans över gränserna, tänker lösningsorienterat och kreativt - som ett team!
Ditt viktigaste uppdrag är att säkerställa att våra gäster får det bästa mottagandet, blir nöjda och återvänder till oss. Vi jobbar ständigt med vårt kundlöfte; att våra gäster ska känna sig sedda och välkomna, kunna lita på oss och att vi bidrar med glädje!
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll från konferens och event, meriterande om du även har utbildning från branschen. Du har erfarenhet av att planera konferenser utifrån arbetsledning och logistik. Vi ser att du är modig, har ett stort säljfokus samt en god administrativ förmåga. Som person är du positiv, flexibel och lyhörd inför våra kunders önskemål. Idéskapande, kommunikativ och samarbetsvilja är andra högt värderade egenskaper.
Vi erbjuder dig
• En arbetsplats med stans bästa utsikt och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder utbildningar och uppmanar till intern rörlighet för att du ska kunna utvecklas hos oss
• Vi är en trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
Ansökan
Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid med arbetstid förlagd framför allt dagtid på vardagar, helger och kvällar förekommer. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Anna Vallmark på anna.vallmark@sabis.se. Välkommen med din ansökan snarast! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Karlsson