OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och är redo för nya utmaningar? Vi söker en engagerad receptionist med konferens/bokningsansvarig i vår innovativa och spännande nya konferensanläggning i Solna. Är det dig vi söker?
Om uppdraget
Under sista kvartalet under 2024 kommer vi att öppna och utöka vår service i expansiva Haga Norra, Solna. Coor kommer att arbeta i ett sammansvetsat team av konferens, reception, restaurang och lokalvård för att leverera toppservice till besökare, hyresgäster och konferenskunder.
Vilka är vi?
För oss är arbetsglädje en grundpelare i vårt arbete. Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären.
Vad kommer du att få göra?
I din roll som receptionist kommer du arbeta med både bokning, reception samt avhjälpa att team som du själv ingår i ger kvalite och service.
Exempel på ansvarsområden
• Utveckla och upprätthålla en god kommunikation till kollegor, leverantörer och kunder
• Bokning med nyförsäljning samt schemaläggning
• Arbeta med projekt i samråd med kund
• Hålla i event och andra tillställningar som våra kunder efterfrågar
• Uppföljning och säkerställa kvalitet i leveransen
• Samordning av den dagliga driften tillsammans med andra delar av Coors leveranser
Vem är du?
För att lyckas i denna roll ser vi att du har:
• Goda kunskaper inom svenska och engelska
• God vana av datorn som arbetsredskap och kunskap av Officepaketet
Du kanske även har:
• Tidigare erfarenhet inom konferens eller motsvarande serviceyrke är ett stort plus
Som person kan du konsten att entusiasmera och att leverera det lilla extra. Därför är vi stort behov av din servicekänsla och fingertoppskänsla. Tillsammans med dina kollegor arbetar du nära och relationsbyggande med våra kunder. Vidare ser vi gärna att du trivs med ett högt tempo för att göra skillnad på riktigt!
Vilka är våra förmåner?
• Introduktionsprogram för dig som nyanställd
• Löpande kompetensutveckling genom både interna utbildningar och andra kurser
• Marknadsmässig lön samt årlig lönerevision
• Kollektivavtal
• Försäkringar
• Förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag
Om anställningen
Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning på 6 månader, heltid (100%)
Placering: Solna
Arbetstid: Arbetstiderna kan variera utifrån konferensbehov och schemaläggs främst på vardagar mellan kl 07:00-18:00, visst kvälls- och helgarbete kan också förekomma.
Övrig information och kontaktuppgifter
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta Anneli Ångman på mejl anneli.angman@coor.com.
Vi genomför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Vill du veta mer, läs här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/
All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.
Vi ser fram emot din ansökan, hos Coor är du skillnaden!
Om Coor
Coors gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fulla av glädje, för våra kunder och oss själva. Vi är fler än 13.000 medarbetare som jobbar med allt från fastighetsfrågor till restaurang och lokalvård.
Nyfiken på oss? Läs mer om Coor konferens här: https://www.coorkonferens.se/
Följ några av våra servicestjärnors vardag på Instagram: https://www.instagram.com/coor_sverige/
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354