OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetat med planering av konferenser och event, är noggrann, strukturerad, älskar merförsäljning och kan hålla riktigt många bollar i luften? Då kan det vara dig vi söker till denna roliga tjänst!
Tillsammans med kollegorna bjuder du på skönt värdskap och skapar de bästa av världar för våra kunder/gäster. Du är en av de viktigaste spindlarna i nätet för såväl kunder som kollegor. Du är lyhörd, närvarande, noggrann och behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift.
Din roll:
^ När konferensbokningen är bekräftad är det du som tar över all kontakt med kunden och planerar hela deras vistelse hos oss.
^ Du ansvarar för merförsäljning av aktiviteter, underhållning, teknik, middagsarrangemang, dryck mm utifrån kundens syfte/mål.
^ Logistik – När gästerna väl är på plats ska allt flyta på enligt plan för såväl gäster som personal på alla avdelningar. Det är du som planerat så att det blir så.
^ Du ansvarar för att allt ligger korrekt i systemet (Hot Soft).
^ Du håller planeringsmöte med övriga avdelningar varje vecka för att tillsammans gå igenom kommande veckas arrangemang.
^ Du har uppföljning med kunden efter avslutat arrangemang för att säkerställa att vi överträffat alla förväntningar och för att få input hur vi kan utvecklas ytterligare.
^ Du är behjälplig i att hålla visningar, vara en back up till bokning och reception.
Vi erbjuder:
En trygg och trevlig arbetsmiljö på en anläggning med höga ambitioner. Här jobbar vi mot gemensamma mål med härligt positiva kollegor i underbar miljö mellan himmel och hav. Vi har en egen vinfabrik, ett Havs-SPA, en matlagningsstudio och ett prisbelönt kök. I veckorna har vi äran att ta hand om konferensgäster från hela världen och på helgerna är det bröllops- weekend- fest- och SPA-gäster som livsnjuter hos oss på herrgården.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, 100 % (mestadels dagtid, vissa kvällspass kan förekomma), med 6 månaders provtjänstgöring.