OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service, gärna från hotell- eller restaurangbranschen. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet frånrestaurangbranschen,à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.