OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Magnolia Bostads räkning en självgående konferensvärd. Start för tjänsten är omgående. Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 07.00 - 15.30.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som konferensvärd brinner du för att ge högklassig service, är flexibel och en positiv problemlösare när det behövs. Du kommer att vara en viktig person i företaget för att säkerställa en hög servicenivå till Magnolias kunder, leverantörer och interna avdelningar. Du ansvarar för att förvalta företagets konferensrum, matsal och interna pentryn, samt för att ge service till både kollegor och gäster genom servering av frukost, lunchbeställningar och övrig cateringmat. Du kommer att ha ett samordnande ansvar för att ta emot och arrangera inför besök och därmed ha många kontakter såväl internt som externt.
Du ska på ett representativt och välkomnande sätt bemöta kunder såväl som kollegor. Det är viktigt att du som konferensvärd tycker det är roligt att ha varierande uppgifter samt har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras. Du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som konferensvärd kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, som exempelvis:
- Ansvar över företagets konferensplan
- Ansvar över teknik och material som tillhör konferensrum och sociala ytorna
- Kundmottagning
- Mat och dryckesbeställning till kök och konferensplan
- Ansvar över frukost och torsdagsfika
- Lunchbeställningar
- Daglig hantering bokningssystem
- Ordning och reda på samtliga sociala ytor och konferensrum, samtliga plan.
- Externa möten i VD:s rum
- Värdskap vid bolagets event
- Stand-in receptionist
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från servicebranschen
- Har minst gymnasieutbildning eller motsvarande
- Meriterande med erfarenhet från liknande roller
Som person tycker du om att ge service och är van att möta kunder på ett positivt sätt. Du har en stark ansvarskänsla för att arbetsuppgifter utförs och slutförs på ett korrekt sätt, är noggrann och har känsla för detaljer. Du har en god förmåga att kommunicera, är lösningsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. Vidare är du en utpräglad lagspelare och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och människor. Du har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag. Vi ser gärna att du är en positiv och glad person full av glädje och energi som brinner för service.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04