OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex söker nu dig som har erfarenhet av arbete som receptionist eller konferensvärdinna. Vi söker personal för längre uppdrag hos kund i centrala Stockholm. Tjänsten är en 50% tjänst där man jobbar måndag till fredag ca 10 timmar, kan även bli extraarbete. Vi vill att du behärskar Officepaketet och har goda kunskaper i både svenska och engelska. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då det är våra konsulter som bär det yttersta ansvaret för en god leverans och kundens nöjdhet. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör Dig som anställd hos oss ovärderlig. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag inom industri, lager och kontor. Vi finns representerade på 37 orter i landet och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är börsnoterade, medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen samt certifierade enligt ISO 9001 och 14001. Omsättningen 2008 var drygt 900 Mkr och antal anställda är närmare 3000.. Rekrytering kommer att ske löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag!