OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
I rollen som konferensvärdinna arbetar du i byråns hjärta och är klienternas första intryck. Affärsverksamheten hos vår kund vilar på en kompetent och effektiv supportorganisation som arbetar med förstklassig service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara, men begränsas inte till:
• Ta emot och välkomna klienter och övriga gäster.
• Iordningställande av konferenslokaler inför möten/luncher.
• Teknisk hjälp till konferenser.
• Servering av lunch och middagar.
• Interna & externa event.
• Ansvara att allt är påfyllt i konferensrummen (vatten, pennor, block etc.).
• Ansvara att konferensrummen alltid ser städade ut.
• Ansvarig för att fylla på drickakylen.
• Back-up till växel/reception.
Vem söker vi
Vi söker dig med tidigare arbetslivserfarenhet av rollen som konferensvärdinna och meriterande om du även har arbetat på restaurang eller i ett annat serviceyrke. Som person är du lösningsorienterad och hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. Du är duktig på relationsskapande och är utåtriktad samt socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du gillar att skapa kontakter och underhålla relationer, likväl internt som externt.
För att vara rätt person i den här rollen behöver du vara serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare har du ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra där du gärna gör det där lilla extra för att leverera bästa möjliga service. Du är flexibel i ditt arbete och har lätt för att anpassa dig till nya direktiv. Du är en kollega som bidrar med positiv energi, trivs i en professionell miljö med stundvis högt arbetstempo.
Du erbjuds
Du erbjuds en spännande tjänst där arbetet omfattar professionell service med en internationell prägel. Du kommer ha en viktig funktion i ett högpresterande team och får möjlighet att arbeta med kompetenta kollegor som drivs av utveckling och engagemang.
Detta är ett kortare konsultuppdrag och du kommer att erbjudas en visstidsanställning på 2-6 månader med relativt omgående start. För rätt person finns det även möjlighet till direktrekrytering efter denna tidsperiod. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig konsultchef Felicia på felicia.pettersson@jurek.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Sökord: kontorsassistent, office coordinator, reception, konferens, service, administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52