Konferensvärdinna till attraktiv myndighet

Arbetsbeskrivning

Värdinna
Är du en person med driv och energi som brinner för att ge service i toppklass? Gillar du att arbeta i en omväxlande roll med eget ansvar? Skulle andra beskriva dig som prestigelös, positiv och ordningsam? Då är det dig vi söker! Vi söker två professionella receptionister/konferensvärdar som kan jobba från v.29 till en attraktiv myndighet. Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka gärna in din ansökan redan idag!

Omfattning: Konsultuppdrag på heltid som löper från 16 juli tom januari 2019.

Arbetsbeskrivning:
Som receptionist/konferensvärd är du ansiktet utåt för myndigheten. Du har en mycket viktig del i servicefunktion. Arbetet består av varierande uppgifter och du arbetar självständigt samtidigt som du tillhör ett team. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att stötta olika avdelningar på Myndigheten, så som att beställa in kontorsmaterial, förbereda inför konferenser samt bistå med teknisk support.

• Reception, det vill säga ta emot och välkomna besökare. Men också ordna med lokalerna så att det är snyggt och representativt.
• Övriga uppgifter, det som behövs stöttning med för dagen. Det kan vara administrativa uppgifter men också då kaffemaskinen behöver omvårdnad.
• Beställa kontorsmaterial, datorer, passerkort med mera.
• Beställa luncher, ställa i ordning fika och fruktfat


Kvalifikationer:

Här behöver du:

• Goda kunskaper i svenska och engelska.
• Minst ett års erfarenhet som receptionist
För den här tjänsten söker vi dig som är initiativtagande och trivs med att starta upp interna projekt. Vidare tror vi att du är noggrann, ser vad som behöver göras på kontoret och prioriterar därefter. Är du dessutom en fena på att ge service och positiv som person kommer du att bli en uppskattad kollega.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du inte har några problem att arbeta självständigt, du är van att ta egna initiativ och löser problem som uppkommer. Vi ser också att du gillar att vara med andra människor, du är serviceinriktad och gör ditt bästa i alla situationer.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-06-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 15 juni 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024