Konferensvärdinna till Nordanö

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: 75 - 100% beroende på önskemål
Arbetstider: Kontorstider måndag - fredag
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Konsultuppdrag i 6 månader och sedan chans till en fast anställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nordanö grundades 1992 och är en oberoende, partnerägd firma som uteslutande arbetar med fastighetsrelaterad finansiell rådgivning. Nordanö medverkar årligen vid ett stort antal fastighets- och kapitalmarknadstransaktioner inklusive flertalet av de allra största i Norden. Firman har omkring 45 anställda med kontor i Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo.

DIN ROLL:

I rollen som konferensvärdinna kommer du att vara företagets ansikte utåt och kundernas första intryck av bolaget. Du kommer att sköta den externa konferensavdelningen om totalt nio konferensrum, med bland annat beställning av luncher och ställa i ordning inför och efter möten. I arbetsuppgifterna ingår även att hantera interna konferensutrymmen, svara i telefon och handha företagets växel, hantera in- och utgående post/bud, inköp av kontorsmaterial, kontakt med serviceleverantörer samt att uppdatera företagets kunddatabas.

Du kommer att arbeta tillsammans med ytterligare en konferensvärdinna och en receptionist och ingå i firmans administrationsteam som idag består av tre personer.

VEM ÄR DU?

Som person är du en representativ, positiv och utåtriktad person med hög grad av servicekänsla som kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du har mycket god kommunikationsförmåga, är professionell och har en vänlig attityd mot kunder, besökare och anställda och gillar ett högt tempo. Viktiga egenskaper är att du är serviceinriktad, effektiv, smidig och flexibel. Du har hög integritet och ett gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv.

Du har:

- Erfarenhet från servicebranschen
- Minst gymnasieutbildning eller motsvarande
- Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift


- God datorvana och goda kunskaper i Office-paketet.

- Meriterande om du har erfarenhet från liknande roller, gärna från hotellbranschen.




VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 februari 2023

Liknande jobb


Konferensvärd Mötesservice

Konferensvärd Mötesservice

22 november 2024

21 november 2024