Konferensvärdinna till Nordanö

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Nordanös räkning en konferensvärdinna. Tjänsten är ett vikariat på heltid med start i början av augusti och löper på ett år framåt. Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 07.30-16.30.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN/ARBETSUPPGIFTER

Vi söker nu en konferensvärdinna på heltid till Nordanö. Nordanö grundades 1992 och är en oberoende, partnerägd firma som uteslutande arbetar med fastighetsrelaterad finansiell rådgivning. Nordanö medverkar årligen vid ett stort antal fastighets- och kapitalmarknadstransaktioner inklusive flertalet av de allra största i Norden. Firman har omkring 30 anställda med kontor i Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo.

I rollen som konferensvärdinna kommer du att vara företagets ansikte utåt och kundernas första intryck av bolaget. Du kommer att sköta den externa konferensavdelningen om totalt nio konferensrum, med bland annat beställning av luncher och ställa iordning inför och efter möten. I arbetsuppgifterna ingår även att hantera interna konferensutrymmen, svara i telefon och handha företagets växel, hantera in- och utgående post/bud, inköp av kontorsmaterial, kontakt med serviceleverantörer samt att uppdatera företagets kunddatabas.

Du kommer att arbeta tillsammans med ytterligare en konferensvärdinna och en receptionist, och ingå i firmans administrationsteam som idag består av tre personer.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet från servicebranschen
- Har minst gymnasieutbildning eller motsvarande
- Meriterande med erfarenhet från liknande roller, gärna från hotellbranschen


Som person är du en representativ, positiv och utåtriktad person med hög grad av servicekänsla som kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du har mycket god kommunikationsförmåga, är professionell och har en vänlig attityd mot kunder, besökare och anställda och gillar ett högt tempo. Viktiga egenskaper är att du är serviceinriktad, effektiv, smidig och flexibel. Du har hög integritet och ett gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2021
  • Ansök senast: 4 december 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024