OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
konferens, värd, värdinna, kontor, facility, restaurang, service
Är du en alert, glad och utåtriktad person som vill arbeta i en roll där du får ge uttryck för din sociala kompetens och goda förmåga att samarbeta? Har du en bakgrund inom konferens, restaurang eller någon annan form av service? Då kan detta vara din nästa tjänst!
Skicka in din ansökan idag!
Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.
Arbetsuppgifter
I rollen som konferensvärd/värdinna arbetar du i en professionell kontorsmiljö med många kontakter, både externt och internt. Du är kundens ansikte utåt och därmed en mycket viktig del av dina medarbetares, kunders och besökares upplevelse av företaget.
Som konferensvärd/värdinna består dina arbetsuppgifter av att:
- Sköta företagets konferensrum och kök
- Ge service till internt anställda och gäster och förser dem med önskvärd dryck.
- Ansvara för beställning, framdukning samt servering av frukost, lunch eller annan cateringmat.
- Administrativa uppgifter i form av att exempelvis kontera konferensens fakturor.
Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för tjänsten hos vår kund krävs det ingen utbildning men vi ser det som ett krav att du tidigare har arbetat med service och därigenom har haft mycket kundkontakt. Då vår kund har krav på en hög servicenivå och professionalitet söker vi dig som brinner för service och drivs av att hjälpa andra människor. Du är en glad och social person som samtidigt har skinn på näsan. Vi ser att du är en ansvarstagande individ som är flexibel och prestigelös. Du har en god förmåga att kunna arbeta självständigt och kan även samarbeta med olika typer av människor. Då många av företagets kunder är internationella bolag med engelska som koncernspråk ser vi att du både kan tala och skriva obehindrat på såväl svenska som engelska.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag och du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Stockholm. Start för tjänsten är i början av januari och är på heltid på tillsvidarebasis. Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag! Vid frågor, kontakta någon av våra rekryterare på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg