Konferensvärd/värdinna, Sundbyberg

Konferensvärd/värdinna, Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Vi söker en konferensvärd/värdinna till vår kunds i Sundbyberg. Vi söker dig

med hög kommunikationsförmåga både på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du gillar att arbeta med varierade uppgifter då tjänsten bl a innefattar pentry service, catering, kontorsservice, mm. Du som söker tjänsten har en hög känsla för service samt ett stort kundfokus. Att arbeta hos oss innebär ett stort engagemang och intresse av att leverera hög och förstklassig service.

Dina arbetsuppgifter


• Hantera kundens ärenden i ärendehanteringssystem
• Iordningsställa konferensrummen före och efter möten
• Service och support under möten, funktionskontroll, uppstarter, utrustning, material m.m
• Tekniksupport, uppstarter, utrustning, guida för lösningar
• Planering av events via offert i samråd med konferenschefen
• Planering och support av catering
• Svara i telefon, mail och hjälpa kunden

Som konferensvärd/värdinna tillhandahåller du service åt både externa och interna besökare. I konferensen skall alla bli bemötta med god serviceanda och en positiv inställning. Du kommer att aktivt arbeta med innovationer och förbättringar inom uppdraget genom att lämna förslag till utveckling och effektivisering.

Kvalifikationer/krav


• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Duktig tekniskt och administrativt
• God datorvana att arbeta i olika IT system som Officepaketet, Outlook och tidigare arbete med AV-teknik till konferenser är meriterande.
• Flexibilitet, god samarbetsförmåga och servicekänsla
• Representativ samt vara en god ambassadör för vårt företag
• Behärskar engelska och svenska utmärkt i tal och skrift
• Ha god organisationsförmåga samt vara strukturerad och ordningsam.

Personliga egenskaper


• Ditt serviceintresse är väldigt stort och du har fingertoppskänsla för hur du bemöter kunden och du har alltid kunden i fokus
• Du är flexibel och har social kompetens med ett högt servicetänkande och alltid ett trevligt tillmötesgående
• Van att arbeta självständigt och i stundtals högt tempo. Stabil och trygg i dig själv
• Strukturerad och noggrann
• Orädd i nya situationer och med god problemlösningsförmåga
• Förmåga och intresse av att arbeta i ett team och backa varandra vid behov.

Anställningsform och arbetstider

Anställningen är en tillsvidare anställning på heltid (40 tim per vecka måndag - fredag dagtid). Arbete på kvällar och helger kan förekomma.

Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 15 mars 2020.

Om du har frågor så är du välkommen att kontakta Mia Wallander på e-post raija.kleiner@sodexo.com

Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee. Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum. Så vänta inte med att skicka in din ansökan!


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024