Konferensvärd/värdinna till bank i city med start augusti!

Konferensvärd/värdinna till bank i city med start augusti!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en serviceminded och engagerad person som skulle vilja arbeta i ett team? Vill du vara ansiktet utåt på ett stort, välkänt och professionellt företag? Detta internationella företag är verksamt inom finansbranschen har sitt svenska huvudkontor mitt i Stockholm City. Som service manager på detta uppdrag jobbar du i ett team om fyra kollegor och i din roll kommer du att jobba med bland annat:

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
- Servera vid större och mindre evenemang
- Förbereda mat och catering
- Dukning för större sittningar
- Bokningar och beställningar

Du kommer att arbeta som servicekonsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Middlepoint men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!


Vem är du?

- Social, varm och engagerad samt är flexibel och professionell.
- Driven, strukturerad, organiserad och har ett sinne för detaljer.
- Motiveras av att få jobba med människor och att få bli en viktig medlem i teamet.
- Erfarenhet av att jobba med service och kundkontakt.


Tidigare erfarenhet

- Du har tidigare erfarenhet från restaurang och/eller café
- Du är väl bekant med grunderna vid servering och avdukning
- Du är prestigelös och van att ta eget initiativ och ansvar
- Flytande svenska och engelsk

- Gymnasieexamen eller högre


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning som startar med 6 månaders visstidsanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city och tjänsten startar i augusti.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024