Konstorsadministratör till IT-företag i Uppsala! (50%)

Arbetsbeskrivning

Söker du ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av dina studier? Vill du få foten in på ett intressant företag inom IT? Vi letar nu efter en kontorsadministratör/assistent som tycker om struktur och är bra på att ta initiativ!

Om rollen och arbetsuppgifter

Som kontorsadministratör/assistent kommer du att jobba på plats hos kunden centralt i Uppsala. Du är stöttar och jobbar direkt med regionchefen och dagarnas uppgifter kommer variera. Det kan vara hantering av inköp av kontorsmaterial, rutiner och att komma med förslag på hur kontorsmiljön kan bli bätre ena dagen. Nästa dag hjälper du till med reseräkningar och planerar ett personalevent. Du får du foten in på ett intressant och växande företag med stora möjligheter till utveckling och nätverksbyggande!
Arbetsuppgifterna varierar och kan vara:
- Hålla koll på och beställa kontorsmaterial inklusive möbler, blommor etc.
- Hjälpa till med inredning och miljö på kontoret.
- Skriva reseräkningar och utläggsräkningar
- Allmänna kontorsgöromål
- Hjälpa till med att arrangera event.

Vem är du?

För att passa in i denna roll ser vi att du är initiativtagande och självgående. Arbetet kräver att du är noggrann, strukturerad och inte rädd för att fråga. Vi ser vidare att du är kreativ och kommer gärna med förslag på lösningar.

Viktigt för rollen:

- Att du studerar på ett universitet eller har annan sysselsättning vid sidan om.
- Är flexibel, har ett öga för saker som behöver göras och kan ta initiativ.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- Kan arbeta strukturerat och hantera administration i de vanliga officeprogrammen.


Det är meriterande ifall du har:

- Har ett intresse av eller studerar något inom IT / Admin.
- Tidigare erfarenhet av arbete inom service och/eller administration


Låter det intressant?

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Uppstuk och arbetar hos kunden. Uppdraget är på deltid om ca 50%. För närvarande är tjänsten planerad till 6 månader.

Tjänsten tillsätts omgående, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Uppstart sker enligt överenskommelse så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johannes Wessman
072 - 545 87 00
Ida Söderqvist
0736545797

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uppstuk
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 1 oktober 2022

Besöksadress

Stockholms Centralstation, Stockholm
None

Postadress

Stockholms Centralstation
Stockholm, 11120

Liknande jobb


22 november 2024

12 november 2024

Accountant

Accountant

20 november 2024