Konsult inom HR- och ekonomiadministration

Konsult inom HR- och ekonomiadministration

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Har du erfarenhet av att arbeta med HR- och ekonomifrågor i en kombination? Då kan du vara rätt person för oss! Vi söker nu en konsult till ett uppdrag hos en av våra kunder i Linköping inom Ekonomi- och HR-administration. Uppdraget är inledningsvis ett konsultuppdrag via Unik Resurs på ca 4 månader, men kan bli långsiktigt för rätt person.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I det här uppdraget tillhör du HR-avdelningen på företaget men du har en kombinerad roll mellan ekonomi och HR-administration. Du arbetar bland annat med att förbereda bokföringsunderlag, konteringar samt rapportering till koncernen av olika slag avseende exempelvis personalrelaterad information samt ekonomi. Du arbetar i nära samarbete med verksamhetens HR- och finansfunktioner.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, du är van vid att självständigt arbeta med ekonomi och HR-administration. Du har förmågan att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter och på ett flexibelt sätt prioritera. Vi ser att du är mycket kunnig inom Excel och att arbeta med rapportering av olika slag är du van vid, både ekonomiska och personalrelaterade rapporter. Har du kunskap inom lön, pension och försäkringar ses det som meriterande.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Alm och nås på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024