Konsult inom Kundservice-utredning sökes!

Konsult inom Kundservice-utredning sökes!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad och kompetent konsult för att ta på sig uppdraget som Kundservice-utredare till vår kund. Är du redo att hantera och utreda ärenden från kunder som överklagar sina tilläggsavgifter? Då är detta den perfekta chansen för dig att använda din kommunikationskompetens och erfarenhet för att förbättra och utveckla vår kunds rutiner och processer inom kundtjänst. Sök idag och ta nästa steg i din karriär!

OM TJÄNSTEN
Rollen som Kundservice-utredare innebär huvudsakligen att ta hand om och utreda ärenden som kommer in från kunder som har valt att överklaga sina tilläggsavgifter av olika skäl. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera att hantera dessa ärenden, som ibland kan vara av komplex karaktär, och att samordna information mellan olika externa parter, såsom biljettkontrollanter. Utöver detta innebär ditt uppdrag är att förbättra och utveckla kunds rutiner och processer, samt att skapa en effektiv dialog med kunder och hantera deras ärenden på ett smidigt sätt.

Perioden är begränsad till maj med möjlighet till förlängning.
Om du uppfyller ovanstående krav och vill vara en del av vår kunds dedikerade team för att förbättra kundtjänsten, tveka inte att ansöka om detta spännande uppdrag som Kundservice-utredare. Din kompetens kommer att göra en verklig skillnad för vår kunds företag.

Du erbjuds
- Att få arbeta i en spännande organisation
- Att få utveckla dina problemlösningsförmågor
- En dedikerad konsultchef som erbjuder coaching, professionell utveckling och stöd framåt som karriärpartner.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom kommunikation, humaniora eller samhällsvetenskap, eller motsvarande erfarenhet.
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en support/serviceroll med god datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system.
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller liknande verksamhet.
- Talar och skriver svenska flytande då det krävs i tjänsten.

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från liknande typ av verksamhet

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Kommunikativ
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2023
  • Ansök senast: 20 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024