Konsult inom kundtjänst och order

Konsult inom kundtjänst och order

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med kundtjänst och orderhantering i en administrativ roll? Vi söker nu efter en serviceminded lagspelare till vår kund i Kista. Uppdraget kommer pågå i minst 6 månader och du erbjuds arbete hos en internationell kund. Skicka in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen kommer innebära blandade arbetsuppgifter inom kundservice och orderhantering. Du kommer fungera som den första kontakten för kundförfrågningar, orderhantering och koordinering av kundservicebehov. Du kommer besvara frågor via telefon och mail gällande beställning, schemaläggning och frakthantering.


Vem är du?
• Minst avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst
• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, muntlig och skriftligt
• Förtroendeingivande och bemöter kunder på ett professionellt sätt
• Flexibel och driven för att kunna lösa kunden behov
• Goda datakunskaper
• Organiserad och strukturerad
• En lagspelare
• Nyfiken och ivrig att lära sig nya saker




Övrig info: Start 1 december fram till 31 maj 2022. Du kommer tillhöra kontoret i Kista. Ansökan sker genom annons, vi tar ej emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2021
  • Ansök senast: 19 november 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024