Konsult / Interim - Website Manager i Stockholm

Konsult / Interim - Website Manager i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du Konsult / Interim - som Website Manager / Webbredaktör och tillgänglig omgående? Läs då vidare!

Vi söker dig som är Website Manager / Webbredaktör eller motsvarande och jobbar som konsult / Interim och som är tillgänglig för uppdrag rätt så omgående. Det är till ett välkänt bolag som sitter precis vid centralstation i Stockholm, där du kommer jobba med både utveckling och affären och ansvara för kundens CMS Sitevision.Uppdraget är på heltid och förväntas starta i september 2024 och pågå fram till mars 2025.

Vi erbjuder dig

I detta konsultuppdrag blir du en del av ett företag med en prestigelös företagskultur, där du kommer ha en operativ och strategisk roll där du bidrar med din expertis kring metoder och teknologi inom ditt område.

Du får också en bred och varierande roll med många kontaktytor, där du kommer jobba mot en uppskattad produkt och vara en del av ett innovativt och teknikdrivet team som har nära till skratt!

Det här gör du hos oss

• Teknisk ansvarig för vårt CMS Sitevision.
• Ansvara och vidareutveckla våra försäljningskampanjer och vår hemsida. 
• Jobba nära både affären och utvecklingen, där du jobbar nära flera produktteam för att se till att nya lösningar presenteras på bästa sätt.

Ditt team och arbetsplats

Du kommer ingå i Online-teamet som består av bl.a. Growth Manager, Digital Analyst, Content Manager och Product Manager. Du sitter centralt i Stockholm och där du primärt kommer vara på plats. Viss möjlighet till remote arbete finns.

Mer om dig

Vi söker dig som har längre erfarenhet av att jobba som Website Manager / Webbredaktör eller motsvarande och får gärna ha jobbat inom E-commerce och B2C. Vi ser också gärna att du har kunskap av:

• CMS (gärna Sitevision).
• Enklare bildredigering.
• Grundläggande praktisk SEO erfarenhet.
• Content-hantering.
• Kampanjuppsättningar.
• Jira.
• Airtable.
• Meriterande om du kan HTML/CSS och jobbat med prenumerationstjänster, men inget krav.

Som person ser vi att du är mycket noggrann och stresstålig och är bra på att hantera förändring/kampanjjusteringar på kort varsel. Du är initiativtagande och delar gärna med dig av dina kunskaper i ditt team och du trivs i en prestigelös och ödmjuk miljö, där fokus är på att göra en bra produkt. Du har lätt för att kommunicera och är flytande i både svenska och engelska.

Så här får vi kontakt
Detta är ett konsultuppdrag där du antingen blir anställd av oss på Ada Digital eller anlitas som underkonsult, beroende på vilken lösning som passar dig bäst. I tillsättningen strävar vi efter att ge dig en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Och vi vill veta mer om dig och din potential! För att ansöka behöver du inte bifoga några dokument. Skriv istället en kort motivering och bifoga din LinkedIn-profil. Urval kommer sker löpande och uppdraget kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2025
  • Ansök senast: 6 februari 2025

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


8 januari 2025

8 januari 2025

8 januari 2025