Konsult/ kundansvarigansvarig.

Arbetsbeskrivning

Personalstrategerna i AB är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag i Södermanland och Västmanland.Vi har i dag kontor både i Eskilstuna och Katrineholm. Vi växer och kommer under våren öppna upp ett kontor i Västerås.Med anledning av det söker vi omgående en kund/ konsultansvarig. Du kommer ha både personal och kundansvar vilket innebär stora möjligheter till ett omväxlande arbete i en fartfylld miljö. Då rollen som konsultansvarig innebär stort eget ansvar krävs det att du har ett eget driv och är självgående i ditt arbete. Som person är du resultatinriktad, van vid högt tempo och tycker om att arbeta strukturerat.En god samarbetsförmåga är en självklarhet och du har inga problem med att växla och prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du har förmåga att skapa och bibehålla relationer, bygga nätverk och företräda Personalstrategerna i olika sammanhang. Vi söker Dig som akademisk utbildning inom beteendevetenskap/ ekonomi, samt några års arbetslivserfarenhet, meriterande är erfarenhet av HR. Rekrytering kommer att ske löpande, så om Du känner att detta är ett arbete för Dig är Du välkommen att skicka in Din ansökan omgående. Ta chansen till ett spännande jobb i ett växande företag! Varmt välkommen med Din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024