OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta med att inventera, utveckla och förenkla våra kunders arbetsmiljö-och säkerhetsarbete inom framför allt fastighet, bygg och entreprenad. En stor del av tjänsten omfattar att leda utbildningar och övningar inom dessa områden.
I arbetet ingår beredskaps- och jourtjänst för Krisjouren/HELP24. Det förekommer även att man som konsult kliver in som resurs i våra kunders befintliga organisationer under en begränsad tid.
Krav
Du ska ha lång erfarenhet av:
Arbetsmiljö inom bygg och entreprenad
Arbete som ledare och projektledare
Utbildnings- och övningsverksamhet
Samt:
Lämplig eftergymnasial utbildning
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Mycket god förståelse inom IT och de vanligast förekommande Microsoftprogrammen
B-körkort
Intresse och erfarenhet av fastighetsägaransvar, krishantering och psykosocialt stöd är en merit.
Som person är du är social, engagerande och har stort kundfokus. Du är bra på att se helheter samt kan förenkla och beskriva komplexa frågeställningar. Du är lösningsorienterad, flexibel och vill ingå i en dynamisk konsultorganisation.
Om tjänsten
Utgångspunkt är Göteborg. Mycket av arbetet sker ute hos kund, ibland även utanför regionen, därför är resor i tjänsten vanligt förekommande. Tjänsten är på heltid. Vi tillämpar provanställning.
Eventuella frågor besvaras av:
VD, Jonas Lundberg 0708-42 94 70
Ansökan med CV och personligt brev med löneanspråk skickas info@ledargruppen.se senast 31 augusti.