Konsult med erfarenhet av HR system och implementation till Nexer Group

Konsult med erfarenhet av HR system och implementation till Nexer Group

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som har erfarenhet av implementation, integration eller migrering av HR system såsom SuccessFactors, Workday, ServiceNow eller SAP applikationer och vill vara med och bidra till Nexers utveckling. 

Är vi rätt för dig?
I rollen kommer du att arbeta i ett team tillsammans med andra kollegor från Nexer hos en av våra större internationella kunder. Det vardagliga arbetet innebär planering samt att driva och ansvara för aktiviteter kopplade till kravställning, implementation och integration av kundens olika system och processer. 

Du kommer jobba nära verksamheten vilket innebär att du är delaktig och drivande i hela processen - allt ifrån utvecklingsfasen, implementeringen och driften.  En naturlig del är att validera och testa integrationslösningar samt att hantera och lösa uppkomna incidenter. Din flörmåga att analysera verksamhetens krav och behov är dessutom en viktig byggsten i arbetet. 

Därtill blir du en del av Nexers passionerade Strategy-gäng. Vi värdesätter kompetensutveckling och erbjuder våra anställda kurser via Nexer Academy, Pluralsight, ger certifieringsbonusar och anordnar inspirationsföreläsningar. Det är viktigt att du som anställd hos oss känner att du har möjlighet att ständigt utvecklas och utmanas. Därför är vi stolta över att utveckling och kunskapsdelning genomsyrar hela vår verksamhet och att vår framgång ligger hos våra anställda! 

Placeringsort är Helsingborg och/eller Malmö.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har arbetat några år med implementering och integration, kanske har du också varit projektledare eller Business Analyst inom HR. Har du  erfarenhet från större komplexa organisationer är det meriterande. Du har god kännedom kring HR-processer och har best practice inom området. Du är dessutom van att arbeta agilt och ta egna initiativ. Även erfarenhet av Google Cloud Platform ses som meriterande. 

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss då vill behålla den atmosfär vi har idag. Våra medarbetare kännetecknas av en kundorienterad inställning, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra samt lyssna och lära. Du behärskar såväl engelska som svenska i både språk och skrift. 

 

Ansökan

Varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har inte möjlighet att hantera ansökningar skickade via mail. Vi tar emot ansökningar löpande. Vid frågor är du mycket välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susann Nilsson på susann.nilsson@nexergroup.com

 


Nexer som arbetsgivare


Jobbar du på Nexer får du en modig och entreprenörsdriven arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och vara i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtlutat förhållningssätt. Här får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Vi är ett familjeägt bolag med långsiktiga strategier, vilket innebär att du är nära de som fattar beslut och kan vara med och påverka. Dessutom erbjuder vi en flexibel arbetspolicy, där det finns möjlighet att arbeta på distans när det passar dig och ditt uppdrag.


Vår kultur

Vår vision är Promising future – det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi har ett engagemang för våra kunder och en uppriktig omtanke om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrunder och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg – framåt och uppåt. Dessutom har vi roligt på jobbet!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nexer AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 25 januari 2023

Postadress

Lindholmspiren 9
GÖTEBORG, 41756

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024