OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Great Consulting Nordic söker en konsult med känsla för affärer.
Arbetsuppgifter
Som konsult kommer du att arbeta brett och varierat som stöd gentemot företagets kunder. Du kommer att arbeta inom flera områden men framför allt med säljstöd, kartläggning och lead management. Vi letar efter dig som är ambitiös, professionell i din framtoning och som förstår vikten av goda kundrelationer. Du kommer i denna roll tillhandahålla stort ansvar för kundernas affärskontakter, nätverk och försäljningsmöjligheter – och vi ser därför att du som söker främst behöver ha ett stort intresse för berörda områden.
I denna tjänst kommer du främst att ha telefonen som verktyg och det är därför viktigt att du är trygg i dig själv och är van att jobba via telefon.
Du kommer till exempel att:
Följa upp kundevent eller kampanjer
Boka in möten och genomföra behovsanalyser
Kartläggning av affärsmöjligheter och affärspotential
Stötta säljarna i organisationen med prospektering och lead management
Som konsult på detta uppdrag kommer ditt främsta uppdrag, tillsammans med dina kollegor, vara att stötta kunderna gällande kring deras marknadseffektivisering. För att trivas i denna roll behöver du vara framåt, tycka om att ta initiativ och framför vilja erbjuda högklassig service. Du trivs med stort ansvar och sporras av de utmaningar du blir tilldelad. Självklart tycker du även att Greats affärsidè är intressant och tror att du har mycket att bidra med till kontoret i Örebro.
Utvecklingsmöjligheter: Som konsult på Great Consulting Nordic kommer du att få goda möjligheter till utveckling, och framför allt få en bred erfarenhet inom såväl marknadsföring och försäljningsstöd. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som motiveras av ett brett ansvarsområde och brinner för att nå uppsatta mål och deadlines.
Vi söker dig som
Gärna har en dokumenterad utbildning inom försäljning eller marknadsföring. Du har tidigare arbetat inom något av ovanstående områden och får gärna ha använt telefon som arbetsverktyg. Du är en trovärdig person som värdesätter variation och ansvar. Du är ambitiös, är van att jobba mot mål och drivs av att skapa långvariga och värdefulla relationer mot såväl kunder som kollegor. Du ser detta som en chans att få utvecklas både på ett personligt och professionellt plan och vet att hårt arbete krävs för att uppnå fantastiska resultat.
Efterfrågade specifika kompetenser:
Avslutad gymnasieexamen.
Meriterande: Avslutad utbildning inom ekonomi, management, försäljning eller marknadsföring.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Meriterande: Har något eller några års erfarenhet inom försäljning, kundrådgivning eller marknadsföring.
Det även meriterande om du har en viss teknisk förståelse då flera av Greats kunder är verksamma inom IT, telecom och industrisektorn.
Meriterande är även om du behärskar norska eller danska. (Dock ej krav)
För att trivas hos Great Consulting Nordic tror vi att du behöver vara prestigelös, ödmjuk och ha ett stort driv att få lära nya saker.
Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på linn.hedberg@great.se under kontorstid. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 100%
UPPSKATTAD ARBETSTID: 8-17
PLATS: Örebro (en viss del distansarbete kommer att vara möjligt)
URVAL: Sker löpande