OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att utveckla och bygga upp vår verksamhet i södra Sverige. Vid sidan om detta kommer du även att arbeta brett inom säkerhet och riskhantering.
Du behöver vara affärsutvecklare och ledare i första hand med kunskap om säkerhet och riskhantering. Du rapporterar till VD och kommer att få stöd med genomförande av uppdrag från övriga i företaget.
Du arbetar alltid med kundens bästa i fokus och är en objektiv rådgivare och specialist inom allmänna säkerhetsfrågor, säkerhetsåtgärder och säkerhetsrisker.
Du kommer att arbeta i en entreprenörsdriven miljö med spännande kunder och viktiga frågor. För rätt kandidat finns väldigt bra framtida utvecklingsmöjligheter.
Din bakgrund
Relevant utbildning på högskolenivå eller motsvarande, gärna inom säkerhet, men även andra högskoleutbildningar kombinerat med yrkeserfarenhet, kan vara av intresse.
Du måste ha dokumenterad yrkeserfarenhet (5-10 år) gärna från tidigare konsult- eller rådgivande arbete i privat sektor (t ex juridik, revision, finans, försäkring). Du är generalist, men specialistkunskap om säkerhet eller riskhantering är meriterande. Det viktigaste är att du är intresserad av affärsvärlden och har ett genuint intresse för affärsutveckling både för kund och för oss.
Säljerfarenhet är meriterande.
Som person
Du är självgående och utåtriktad, med god förmåga att uppträda inför andra. Du kan boka och genomföra kvalificerade möten med potentiella kunder på hög nivå. Du är ambitiös, flexibel och lösningsorienterad och ställer upp när kunden behöver det.
Som vår representant i södra Sverige kommer det att ställas höga krav på ditt ledarskap och din kontaktförmåga.
Du har god verbal och skriftlig förmåga i både svenska och engelska språket.
Du kommer att få arbeta självständigt och kommer att ha stort inflytande på din egen utveckling hos oss.