OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en av Nordens ledande finansbolag inom leasing och avbetalning för både privat- och företagskunder. Kontoret ligger centralt i Stockholm City och du blir en del av ett mindre sammansvetsat team på fyra personer. Konsultuppdraget är 16 månader då du ersätter en medarbetare som ska gå på föräldraledighet. Betalsupport är en avdelning inom Kundcenter Finans och är en viktig del av kundens affärskedja då alla betalflöden sköts av denna grupp.
Rollen på Betalsupport
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att bli hantering av in- och utbetalningar till och från kunder och leverantörer. Du administrerar också provisioner och hanterar hela processen kring autogiro. I rollen kommer du hantera såväl enkla och snabbt avklarade frågor/ärenden till mer djupgående och komplicerade betalningsutredningar.
Din bakgrund
Du har en ekonomisk utbildning och en övergripande kunskap inom redovisning och kundreskontra. Du är en van Excelanvändare och trivs i en roll med många interna och externa kontakter. Som person har du ett noggrant och strukturerat arbetssätt och ett analytiskt tänkande. Du har ett stort siffersinne och är lösnings- och möjlighetsorienterad samt trivs att arbeta i ett mindre team.
Välkommen med din ansökan!
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 16 månader med anställning hos SJR. Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-10-21.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel:
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88