OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serveoffice söker nu en person som älskar service, och det helst via telefon, till vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid på initialt 6 månader med chans till förlängning och/eller överrekrytering. Start är i början av Januari 2020.
Arbetsbeskrivning
I rollen på kundens Shared Service Center, Helpdesk Ekonomi Inköp och utlägg, ingår man i ett team som levererar högkvalitativa tjänster och hanterar alla typer av frågor inom dessa områden åt deras interna och externa kunder. Rollen passar dig som älskar service och att prata i telefon som samtidigt söker kompetens inom ekonomiområdet.
Då även avdelningen är i förändrings- och digitaliseringsprocess får du vara medveten om att dina arbetsuppgifter kan komma att förändras över tid.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av service, gärna från kundtjänst och/eller helpdesk. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara pragmatisk och serviceinriktad. För att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi, om det så är vid fysiskt möte, via mail eller över telefon. Du har god social kompetens och är trygg i att uttrycka dig på svenska både i tal som skrift. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har god systemvana. Du är en lagspelare och är inte är rädd för digitalisering utan är till och med nyfiken på det. Kunden jobbar intensivt med att ändra Helpdesk från de traditionella ramarna med telefon och mail till att tänka chatbot och söka egen information. Att bidra till teamet och dess framgång med din kunskap ser du som en självklarhet. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt.
Om företaget
Vår kund är ett stort och välmående bolag som sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm med mycket god personalpolitik. Bolaget verkar inom byggindustrin. Frukost och frukt finns varje morgon och i huset finns café, lunchrestaurang och en träningsanläggning som man får disponera fritt. Du tillhör ett glatt och starkt team som trivs med att umgås såväl på som utanför arbetstid. Här erbjuds du goda utvecklings- och karriärmöjligheter och en chans att få förbättra och påverka morgondagens arbetssätt och rutiner.
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!
Ansökan och kontakt
Skicka in dina ansökningar nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via annonsen. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller stina.hauschildt@serveoffice.se.
Om Serveoffice
Serveoffice har varit verksamt sen 1991 och är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & Lön samt Ekonomi & Finans.