OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med på PS Partner och via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Partner - din partner för Executive Search I Rekrytering I Interim I Coaching I Omställning för Chefer & Specialister.
Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö.
Vi har båda korta och längre uppdrag och våra kunder verkar inom Göteborgsregionen.
Lämplig bakgrund
• Högskoleutbildning eller motsvarande.
• Minst 5 års inköpserfarenhet, gärna inom industriell tillverkningsindustri.
• Meriterande med projektinköp och/eller teknisk samt operativ erfarenhet.
• Kommunikativ och van att bygga långsiktiga relationer med leverantörer och kollegor.
• Flytande engelska och svenska, både i tal och skrift.
Hos oss på PS Partner Stockholm får du en personlig och engagerad partner som bryr sig om din utveckling och välmående. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Vi hittar the perfect match för dig och stöttar dig i din önskade karriär. Tillsammans gör vi MERA.
Har du frågor så kontakta gärna Louise Harrysson 072 311 98 39 eller louise.harrysson@pspartner.se Vi arbetar med ett kontinuerligt med urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt.