Konsultansvarig inom Online Sales & Marketing till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Presentation
Poolia söker efter en Konsultansvarig till ett internationellt modebolag. Konsultansvarige kommer att tillhöra divisionen Online Sales och Marketing. Denna division utvecklar och driver företagets digitala lösningar och marknadsföringssystem. De arbetar kontinuerligt med ett flertal spännande projekt som syftar till att förbättra kundupplevelsen online.

Du kommer att arbeta i en administrativ roll i nära samarbete med deras personalansvariga. Du kommer i huvudsak supportera deras serviceområden med administration kring deras konsulter. Du kommer att vara placerad i Liljeholmen.

Uppdraget kommer initialt vara på konsultbasis med en eventuell anställning som följd. Konsultuppdraget beräknas starta i slutet av september och pågå till slutet av mars 2018.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Som konsultansvarig kommer du att arbeta med hela konsultprocessen från start till slut. Vilket innebär registrering av jobbannons, urval, intervjubokningar samt skapande av konton, beställning av accesser och arbetsredskap till konsulten. Du kommer säkerställa att den befintliga proceduren vid anställning av konsulter följs och medverka på resurs-möten. Utöver detta kommer du att delge berörda med information om processen.

Utbildning/erfarenhet
För att lyckas i rollen som konsulthanterare ser vi att du har arbetat i en administrativ roll tidigare. Du har även erfarenhet av att arbeta med bemanning och känner dig trygg i en roll som konsultansvarig. Din engelska är mycket god i både tal och skrift. Du har mycket goda kunskaper inom Excel och känner dig träffad i bilden av att vara en mycket god kommunikatör både muntligt och skriftligt.

Vi söker dig som är en öppen och samarbetsvillig person med driv och gott ordningssinne. Det är också viktigt att du är en problemlösare, gillar struktur och har lätt att samarbeta med många olika intressenter. Med detta i åtanke trivs du i en roll där kommunikation är nyckeln, gillar att ge bra service och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. I konsulthanteringen ingår mycket administrativt arbete, vilket du känner dig bekväm i. Vi förutsätter även att du är ett strukturerat geni som drivs av ordning och reda.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Våra kunder inom hr är attraktiva arbetsgivare som letar efter högskoleutbildade personalvetare. Med en bredd över hela hr-området - allt från personalchefer och hr-specialister till rekryteringskonsulter och personaladministratörer - kan vi hitta en tjänst där du kan påverka din arbetssituation och nå ditt drömjobb.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 6 september 2017

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024