Konsultansvarig till företag inom retail

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vårt kundföretag ligger i framkant inom området retail och innefattar idag nio olika varumärken inom segmentet. Varumärkena erbjuder en mängd olika trender inom mode, skönhet, inredning, accessoarer, hälsa och mat.

Tjänsten
Till vårt kundföretag söker vi en konsultansvarig inom området online och marknad. Avdelningen arbetar med onlinelösningar och marknadssystem inom digital marknadsföring, produktinformation och kundupplevelse. Du kommer i rollen som konsultansvarig hos vår kund arbeta med administrativa uppgifter kring konsulter, bland annat:

• Administrera konsultanställning och skapa användarkonton
• Utforma och administrera annonser
• Säkerställa onboarding-processen och beställa utrustning
• Ge support till leverantörer och konsulter

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som lämplig för rollen som konsultansvarig hos vår kund:

• Tidigare erfarenhet av administrativ roll
• Goda kunskaper i MS Office
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Personligt
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en social och kommunikativ person som kan driva ditt eget arbete effektivt och självständigt. Du är flexibel, prestigelös och har ett intresse för människor och service. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och har en god samarbetsförmåga med interna såväl som externa kontaktytor.

Varaktighet/Lön
Konsultuppdrag med start i mars tom. sista augusti, med chans till förlängning
Heltid, 40 h/v
Placering: Liljeholmen
Lön: Enligt överenskommelse

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Heltid Konsultuppdrag med start i mars tom. sista augusti, med chans till förlängning
  • Publicerat: 4 februari 2019

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024

HR-administratör

HR-administratör

25 november 2024

HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024