Konsultansvarig till intern avdelning hos en global modeaktör

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker för en kunds räkning en konsultansvarig till avdelningen för I&O (Infrastructure & Operations). Kunden är en global aktör inom modebranschen med sex olika varumärken och butiker över hela världen. Man arbetar löpande med kontrakterade konsulter och nu behöver man stärka upp sitt team med en konsultansvarig som kan ansvara för inköpsprocessen, on-/offboarding samt uppföljning.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid (100%) med start 2017-06-12 fram till och med 2017-11-24.

Arbetsuppgifter

Som konsultansvarig kommer du att ha många ansvarsområden. Din To-Do list kommer bland annat att innehålla följande:

- Försäkra så att inköpsprocessen följs och utvecklas
- Administration i samband med inköpsprocessen av konsulter (registrera annonser, CV granskning, intervjuer, skapa användarkonton, beställa teknisk utrustning etc)
- Skapa månatliga rapporter
- Följa upp offshore-avtal
- Vara support för konsultrelaterade frågor
- Utbilda intern personal i inköpsprocessen av nya konsulter

Låt oss prata mer om dig och din bakgrund

Du har troligtvis en IT bakgrund med en hög förståelse för leveransen och roller inom IT-området. Administrativa uppgifter faller sig naturligt och du har en fallenhet för att sätta din in i olika intressenters perspektiv. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta med leverantörer offshore och/eller har kunskaper inom planering av verksamheter och rekrytering.

Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person:

- Uppskattar ett högt arbetstempo
- Utmärkta kunskaper i Office paketet, speciellt Excel
- Uttrycker dig väl i både tal och skrift (svenska och engelska)
- Du handskas lätt med folk och tar stort ansvar för ditt arbete
- Gillar team work men kan arbeta självständigt

Övertygad än? Hör av dig till oss!

Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Observera att vi inte hanterar några ansökningar per e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Coordinator, Sara Stecksén | sara.stecksen@barona.se



Om Barona

Barona består av ett gäng engagerade experter som hjälper företag och organisationer med kompetensförsörjning. Vi jobbar hårt för att leverera nya och innovativa lösningar för våra kunder. Vår expertis definieras av mod, flexibilitet och engagemang.

Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord:

Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; Konsultansvarig; Konsultchef; Inköp; Offshore; Administration; Support; Ledning; Procurement; Rekrytering;

Sammanfattning

Postadress

Bryggargatan 10
STOCKHOLM, 11121

Liknande jobb


Skansens restauranger

Skansens restauranger

13 maj 2024

24 april 2024

Personal chef Bella Roma

Personal chef Bella Roma

8 maj 2024

3 maj 2024