Konsultchef

Arbetsbeskrivning

Adaptus är ett auktoriserat bemanningsföretag som har specialiserat sig på uthyrning av personal inom distribution och lager i Storstockholm, Uppsala och Oslo. Bland våra kunder märks namn som Pågen, Schenker och IKEA m.fl. Adaptus befinner sig i en expansiv fas och behöver stärka sitt nuvarande team. Vill du jobba i ett företag med höga mål och god utveckling, som blivit utnämnd till ett av Sveriges gasellföretag, kan detta vara en tjänst för dig! Vi erbjuder dig stora utvecklingsmöjligheter och denna tjänst passar dig som vill vara delaktig, driva företaget framåt och vara med på en fantastisk resa. Företaget genomsyras av en familjär känsla med mycket glädje och högt i tak. Vi sitter i trevliga lokaler vid Globen. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill anta utmaningen att kliva in som konsultchef inom vår distributionsverksamhet. Som konsultchef ansvarar du för befintliga kunder och personal. Du kommer att leda och fördela arbetet samt ansvara för kundkontakter där din personal arbetar. Vi söker dig som med ett enkelt och tydligt ledarskap motiverar och engagerar dina kollegor. Att inspirera och engagera genom föregångsmannaskap i den operativa verksamheten och genom affärsmässig professionalitet är dina främsta uppgifter. Då många av våra kunder bedriver sin verksamhet från tidig morgon till sen kväll så kommer du att ingå i vår jourverksamhet och du är inte heller främmande för att själv sätta dig bakom ratten när verksamheten så kräver. Detta är inte ett vanligt skrivbordsjobb mellan 8-17. Kvalifikationer Tjänsten som konsultchef kräver driv, skärpa och förmåga till strategiskt tänkande. Som person måste du klara av att hantera parallella processer i högt tempo, prioritera och snabbt kunna byta målfokus i den operativa verksamheten. Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet som arbetsledare eller inom bemanningsbranschen. Du som person ska utveckla och driva ditt eget team mot de mål som ledningen har satt upp. Du kommer att ingå i ledningsgruppen och rapporterar direkt till denna. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt, därför sker urval och intervjuer löpande. Tycker du att detta passar in på dig? Läs då mer om oss och sök tjänsten på www.bemanning.se Stationeringsort för tjänsten är Stockholm. Krav för tjänsten är tillgång till egen bil. Mycket meriterande är om du tidigare arbetat inom bemanningsbranschen. Om du har CE -körkort är detta ett plus. Tillsvidare. 6 månaders provanställning tillämpas. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannice Kovacs

Katarina Nevenius
070-1678514
Henrik Stäveby Hägglund

Gustav Runeborg

Alexander Weman

Sandra Dolfén

Affan Masood

Platschef Saeid Mohammady
076-1888449
Saeid Mohammady
070-7788848
Fredrik Ljungar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADAPTUS Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 maj 2010
  • Ansök senast: 3 juni 2010

Besöksadress

12177 Johanneshov/Globen City
None

Postadress

Arenavägen 47, 6tr
Johanneshov, 12177

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024

Operativ säljansvarig

20 november 2024