OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och söker nu en Konsultchef!
Är du en person som gillar när det händer saker? Som trivs med att träffa människor och bygga relationer? Då kan detta vara en tjänst för dig! Vi söker en härlig personlighet som vill jobba med oss på kontoret i Borås.
Din profil
Du har antingen erfarenhet eller någon relevant utbildning och vill utvecklas inom området. Vi vill att du talar och skriver svenska på mycket god nivå, eftersom kommunikation med kandidater, kunder och medarbetare är en viktig del i vårt arbete.
Vi kommer lägga mycket vikt vid din personlighet och för oss är det därför viktigt att du är initiativtagande och engagerad i dina uppgifter samt professionell i ditt bemötande. Du är prestigelös, flexibel och tycker om varierande arbetsuppgifter.
Vi hoppas att du som söker delar våra värderingar:
Kreativitet - kreativiteten är motorn i vår verksamhet där hårda och mjuka värden möts.
Ansvar - vi är pålitliga och lojala i alla led, vi gör det vi säger och lovar samt har etik och moral som ledstjärna i allt vi gör.
Kompetens - vi sätter stort värde på vår egen kompetens som vi med hjälp av engagemang och tydlighet använder för att bygga långsiktighet i alla våra relationer.
Det här erbjuder vi dig
Vi är ett mycket engagerat team som värnar om våra relationer till både samarbetspartners, kandidater och konsulter. Vi sitter idag på Ödegärdsgatan 6 i Borås, där vi har gott om utrymme för att bli fler.
Vi är idag 4:a stycken internt och vill du blir en av oss får du arbeta med rekryteringens alla delar samt arbetar med anställd personal i form av vårt arbetsgivaransvar. Vi jobbar både med rekryteringar och bemanningsuppdrag, vilket innebär att vi även har anställda som vi är mycket måna om.
Arbetet innebär mycket kontakt med kandidater per telefon, möten, intervjuer samt kundkontakt/relationsbyggande. Det ingår också administrativa uppgifter och du får lära dig kollektivavtalen. Du åker ut på kund- och konsultbesök där vi arbetar inom alla branscher.
Vi tror på frihet under ansvar så du själv kan styra din tid för att uppnå det bästa resultatet.
Start är snarast möjligt med reservation för uppsägningstid. Tjänsten är på heltid- dagtid.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktperson för tjänsten är Kontorschef Marie Sandvall, har du frågor eller funderingar går det bra att höra av sig till henne på eller 073 320 56 38.
Intervjuer kommer ske löpande så vänta inte med din ansökan.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.