OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Konsultchef
Det går bra för Randstad i Sverige och vi vill att du ska bli en del av vårt team i Dalarna! Du välkomnas av härliga, hårt arbetande, engagerande kollegor. Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och tjänsten innehåller många olika arbetsuppgifter. Rollen innebär nykundsbearbetning, försäljning och personalansvar. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i Falun men arbetsfältet är i hela Dalarna.
Dina arbetsuppgifter
Som säljande konsultchef på Randstad förväntas du etablera och upprätthålla kundrelationer på bemannings- och rekryteringssidan. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och du kommer att ha ett långtgående budget samt kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Därför arbetar vi med 360-modellen, vilket innebär att du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter – tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef ansvarar du för personalplanering vilket kräver stor flexibilitet från din sida.
Din bakgrund
För att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du ha dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning. Vi ser gärna att du har arbetat med tjänsteförsäljning tidigare. Vidare vill vi även att du ska kunna visa på erfarenhet av att slutföra affärer och ha en förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras.
Dina egenskaper
För att passa i rollen som konsultchef hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer och en förmåga att både skapa förtroenden och leva upp till dem. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som en spännande möjlighet.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Att hitta rätt kompetens är en utmaning och vi förväntar oss att du klarar den bra. Är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.
För mer information om tjänsten kontakta gärna Branch Manager
Pontus Vallström på 073-3434614, pontus.vallstrom@randstad.se
Sista ansökningsdag 17 april. Intervjuer kommer att hållas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström