Konsultchef med affärsdriv och entreprenörsådra

Arbetsbeskrivning

Centric växer i region mitt och vi behöver dig som är sugen på nya utmaningar, drivs av att göra affärer och vill vara en del av ett skönt gäng där resultat, ansvar, enkelhet och glädje genomsyrar allt vi gör!

Vi möjliggör för våra kunder att fokusera på sin kärnverksamhet med hjälp av våra tjänster. Genom att dagligen kombinera gedigen kunskap och mångårig erfarenhet med specifik branschkännedom skiljer vi oss från de traditionella spelarna i branschen.

Globalt verkar Centric även inom Software Solutions, IT Outsourcing och Business Process Outsourcing.

Arbetsuppgifter
Som säljande konsultchef på Centric förväntas du etablera och upprätthålla kundrelationer. Tjänsten innebär både bearbetning av både nya och befintliga kunder och du kommer att ha ett långtgående kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten.

Du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter – tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson.

Du driver hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef blir du personalansvarig för ett team av konsulter vilket kräver stor flexibilitet från din sida.

Fördelningen på din tid kommer vara ca 50% affärsskapande och 50% personalhantering. Du rapporterar till vår regionschef. Tjänsten utgår från vårt kontor i Linköping.

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig med minst några års erfarenhet från en säljande roll men som vill ta nästa steg i karriären. Har du själv en bakgrund som konsult är det meriterande liksom tidigare personalansvar.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska - i såväl tal som skrift. Vi förutsätter att du generellt har bra IT-kunskaper.

Eftersom Centric är värderingsstyrt är det avgörande att du som person kan vara en bärare av våra värderingar. Du är affärsdriven och har lätt för att skapa förtroende och bygga relationer för att vidareutveckla kontakten med våra kunder och konsulter. Du är tävlingsinriktad och entusiastisk i ditt arbete och har en hög integritet och ärlighet. På Centric tror vi på att våga sticka ut och våga ta en annan väg. Du har en förmåga att utveckla och inspirera andra så att dina kollegor också blir bärare av våra värderingar.
Vad vi erbjuder
På Centric arbetar vi teambaserat och beslutsvägarna är korta. Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans i ett gäng med värme och humor. Vi på Centric präglas och styrs av våra värderingar och arbetar med hög delaktighet i verksamheten och medverkar i allt från affärsplanering till strategi och kundutveckling. Här får du stort utrymme att ta eget ansvar och utveckla rollen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Mikael Fjellström på tfn: 0734-159370 eller mikael.fjellstrom@centric.eu.

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.

Centric är ett IT-företag med över 300 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister, förmedling av specialister, rekrytering och outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in, anställa eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.

Sökord: IT, säljare, försäljare, företagssäljare, KAM, Account Manager, konsultchef, konsult-chef, Sundbyberg


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning
  • Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
  • Publicerat: 3 mars 2017

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024