Konsultchef med kund- och personalansvar

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

En av våra duktiga medarbetare går vidare i karriären och vi söker därför en ersättare. Som Konsultchef vid vårt kontor på Scania i Oskarshamn arbetar du både med relationsbyggande och verksamhetsutvecklande aktiviteter gentemot kund och konsulter samt hanterar självständigt ett brett antal arbetsuppgifter inom personalledning och rekrytering.

Formell kompetens

För att vara aktuell för tjänsten är det meriterande att du har eftergymnasial utbildning, gärna inom HR/personalledning eller Företagsekonomi. Alternativt har du ett antal års relevant arbetslivserfarenhet från befattningar inom t.ex. personal- och/eller arbetsledning. Dina kommunikativa kunskaper i svenska språket samt god datorvana, B-körkort och tillgång till egen bil är också viktiga förutsättningar.

Din bakgrund

Erfarenhet av dialogen med arbetstagarorganisationer som t.ex. IF Metall samt kunskap om Bemannings- och/eller Teknikavtalet är plus.

Personliga egenskaper

I vår verksamhet är ingen dag den andra lik. Vi har förmånen att få arbeta i en atmosfär som förutsätter ett lösningsorienterat förhållningssätt och där egenskaper som engagemang, flexibilitet och affärsfokus är viktiga. Vår organisation karaktäriseras av sunda värderingar med god förståelse för människan bakom arbetet och vi är därför måna om att våra medarbetare tillför positiv energi och bidrar till trivsel, vänskap och samarbete. Din förmåga att bygga relationer med såväl kund som konsulter är en förutsättning för vår verksamhets utveckling och stor vikt läggs därför vid personliga egenskaper och lämplighet.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tillsvidareanställning. Heltid med placering i Oskarshamn.

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse, dock senast 2016-08-08. Urval görs löpande så välkommen med din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag 2016-06-13.

Information

Om du är aktuell för en personlig intervju kontaktar vi dig senast v26. Hör vi inte av oss har du inte gått vidare i processen och är då istället välkommen med en ny ansökan nästa gång vi söker medarbetare.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Besök gärna www.lernia.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Martyn Bathurst
0722-541317
Susanne Grehn

Mats Lindström

Mats Lindström
0722-541168
Håkan Karlsson
0722-54 13 24
Wassim Mansi
0722-54 13 07
Therése Brundin
0722 541376
Kajsa Söderlund
0722-541309
Magnus Franzén
072-254 11 16
Johan Thysell
072-5292075

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 16 maj 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Avdelningschef Verksamhetsstöd

Avdelningschef Verksamhetsstöd

15 november 2024

Administrativ chef

Administrativ chef

15 november 2024

Vice VD / Administrativ Chef

15 november 2024