OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad expanderar och behöver förstärka sin organisation i Södertälje.Vill du vara med och utvecklas i ett internationellt framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag?Då har vi jobbet för dig!Dina arbetsuppgifter[ Som konsultchef på Randstad kommer du att arbeta i team om två personer med ansvar för försäljning, kunder, rekrytering och personal.Dina främsta arbetsuppgifter är att skapa och utveckla kundrelationer och rekrytera personal.I arbetsuppgifterna ingår även budgetuppföljning och kostnadsanalys.Din bakgrund Dokumenterad erfarenhet från försäljning är ett krav, från konsultbranschen ett önskemål.Du har ett brinnande intresse för att göra affärer, är orädd och trivs med sociala kontakter.Lämplig utbildning är civilekonom eller motsvarande.B-körkort erfordras.Dina egenskaper Detta är en tjänst med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål.Därför krävs det att du har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft.Du sätter kunden i centrum, är strukturerad och flexibel och har goda administrativa kunskaper.Vi värdesätter hög servicekänsla och god social kompetens.Vi lägger stor vikt vid personlighet och ambitioner.Är du beredd att satsa på ditt jobb är vi beredda att satsa på dig.Vi värdesätter de kvaliteer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser din ansökan omgående dock senast 28 maj 2010.[Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström