Konsultchef NA-KD

Konsultchef NA-KD

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en stjärna för Logents samarbete med trendsäkra modehuset NA-KD!
Vill du vara med i uppstarten av vårt samarbete mellan Logent och NA-KD och vårt helt nya autostore-lager i Landskrona.
Har du erfarenhet av rekrytering och personaladministration och söker ny utmaning i ett spännande bolag med teamkänsla och positiv stämning? För dig som trivs i en roll med stort eget ansvar där du får arbeta med bemanning, rekrytering av kollektiv personal samt ansvar för konsulter och uppföljning så är tjänsten som konsultchef hos oss på Logent en möjlighet för dig.

Som konsultchef hos oss kommer du ha en viktig roll i allt som berör bemanning på siten. Du får ett arbete med stor variation och dina arbetsuppgifter inkluderar att ansvara för rekryteringsprocessen, personaluppföljning samt planering av personal.
Tjänsten är initialt placerad vid vårt centralt belägna kontor i Malmö för att sedan övergå till våra helt nybyggda lokaler i Landskrona.


Om kunden
Om NA-KD
Working at NA-KD is unlike any other fashion company. We’re a young company with a start-up mentality and (a borderline insane) hunger to be the best. In less than 4 years NA-KD has become the fastest growing fashion e-com brand in the world. And we have a 3 million strong community to prove it. How? We see no limitations, only possibilities. No failures, only learning opportunities. We’re problem-solvers, disruptors and early-adopters. We’re doers. And if you dream of going to work every day to build the next big thing – then welcome home.


Din profil
Vi söker dig som har ett starkt driv med god initiativförmåga, prestigelöshet och känner dig trygg i att fatta snabba beslut.
Då rollen är komplex med mål- och resultatfokus samt personalansvar måste du som person kunna prioritera utefter arbetsuppgifterna. Rollen kräver att du självständigt driver din vardag framåt men du har alltid ett starkt team i ryggen där vi tillsammans levererar med hög kvalitet. Det är en självklarhet att du är intresserad av ledarskap, personalfrågor och har svart bälte i administration.

Vi ser att du har eftergymnasial utbildning inom Personal eller HR, alternativt tidigare arbetslivserfarenheter inom något av dessa områden. B-körkort är ett krav. Det är mycket meriterande om du har arbetat med kollektiv bemanning och har erfarenhet av affärssystemet Intelliplan.
Har du erfarenhet av komplexa bemanningslösningar eller suttit on-site är detta givetvis något vi är

Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2017 omsatte Logent ca 1,3 miljarder SEK.
Vi är måna om våra anställda och erbjuder alla medarbetare försäkringar och marknadsmässiga löner. För dig som vill prova på att arbeta i Norge eller kan tänka dig att arbeta vid någon av de andra orterna där Logent finns representerade i Sverige så har vi på Logent många roliga uppdrag att erbjuda, vi ser gärna att våra anställda utvecklas inom koncernen!
Läs mer på www.logent.se

Om ansökan
Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Distriktschef Alexander Boschetto på alexander.boschetto@logent.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Logent AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Postadress

Hån Gränsen 3
TÖCKSFORS, 67296

Liknande jobb