Konsultchef till Arena Personal i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I rollen som konsultchef hos oss är du delaktig i hela kedjan från införsäljning av nya uppdrag till rekrytering och personalansvar. Du offererar och prissätter nya affärer i samråd med platschefen på kontoret. Vidare skriver du annonser utifrån kravprofiler, går igenom ansökningar, matchar uppdrag, genomför intervjuer samt genomför medarbetar- och kundbesök. Personaladministrativa sysslor ingår även i arbetet, så som tidrapportering, löneadministration och schemaläggning.

Din profil
För att lyckas i rollen som konsultchef bör du ha näsa för affärer och ett naturligt starkt driv i ditt sälj och arbete. Vi ser helst att du har dokumenterade säljresultat som du kan visa upp i samband med eventuell intervju. Du som söker tjänsten bör ha erfarenhet från personalledning i någon form, har du dessutom arbetat inom bemannings- och rekryteringsbranschen ses detta som meriterande. Har du akademisk utbildning inom försäljning, ekonomi eller beteendevetenskap är även detta något vi värdesätter.

Att du är en god administratör och har datorvana är ett krav. Du behärskar Officepaketet och har du arbetat i Intelliplan är det meriterande. Det är en förutsättning i tjänsten att du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Eftersom du kommer att genomföra kund- och medarbetarbesök är B-körkort och tillgång till egen bil ett krav.

Är du som person ansvarstagande, social, lösningsfokuserad, har god människokännedom samt är prestigelös kommer du att passa in bra i rollen som konsultchef hos oss. Största vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och utvecklingspotential hos dig som sökande.

Stämmer denna beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast. Intervjuer kommer att ske löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten inom kort. Söker gör du via vår hemsida www.arenapersonal.com Eventuella frågor om tjänsten besvaras av projektledare Carola Bergh på 0708507733 eller regionchef David Faasth på 0739179225.

Om verksamheten
Arena Personal har mer än 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 900 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal ingår i Arenakoncernen som består av bolagen Arbetslivsresurs, Arena Personal, Impact och World Class som tillsammans erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning.

Inom Arenakoncernen tror vi starkt på mottot att ett fungerande arbetsliv är nyckeln till ett fungerande samhälle. Alla våra medarbetare gör skillnad varje dag genom att skapa förutsättningar för att detta skall uppfyllas. Våra insatser gör skillnad.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 14 februari 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024