OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Butängens Bud & Lots AB har under de senaste åren utvecklats till en av Norrköpings större åkerier. Med många års erfarenhet inom transportbranschen hos både personal och ledning ger vi våra kunder stor trygghet med fokus på leveranssäkerhet, kvalité och service. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi ständigt vår verksamhet och detta samarbete ligger till grund för vår gemensamma framgång.
Vi söker dig som är van vid att lyckas med det du företar dig, som har stark drivkraft och som brinner lite extra för att göra andra människor nöjda. Oavsett om det rör sig om en kund, en kollega eller en helt ny kontakt. Att jobba som konsultchef är dynamiskt, mångfacetterat, socialt och i vår mening är det världens absolut roligaste jobb! Dessutom om du trivs att jobba med frihet under ansvar då kanske är just du rätt person för detta jobb.
Rollen som konsultchef består sammanfattningsvis av att du har ansvar för kunder, där du arbetar kontinuerligt med våra konsulter, bearbetar nya områden och skapar nya kontakter. Din roll omfattar rekrytering av konsulter samt försäljning hos såväl befintliga kunder som hos helt nya. Varje dag arbetar du för att dina kunder ska ha de bästa konsulterna på plats och att dina konsulter ska vara hos den bästa tänkbara arbetsplatsen för just dem. Vi arbetar proaktivt och initierar kontakt med såväl företag som kandidater genom mail och telefon efter noggrann kartläggning. Kunderna är verksamma inom olika branscher och dina konsulters profiler skiljer sig därför åt.
Ansvarsområden
Försäljning: Att initiera kontakt med nya kunder och fördjupa relationen med befintliga med utgångspunkt i deras unika behov samt upphandling av transportuppdrag.
Rekrytering: Annonsering, urval, intervjuer och testning av kandidater bland annat. Utöver detta kommer du arbeta proaktivt med att bygga spännande kontaktnät av kandidater genom search och andra nätverksaktiviteter.
Personalansvar: Fullt personalansvar för en grupp duktiga konsulter på uppdrag där du jobbar med alla typer av personalrelaterade ärenden som kan dyka upp i vardagen.
Administration: Avtalshantering, annonsering, rekrytering och uppföljning.
Vem är du
Har jobbat med marknad, ledarskap eller försäljning och är van vid att ta ett stort eget ansvar. Du kan tidigare ha haft ansvar för uppsökande försäljning, personal, budget (kanske alla delar?) eller ansvar för en hel liten verksamhet som du har drivit. Kanske har du en eftergymnasial utbildning eller haft ett eget bolag men vill nu påbörja en ny karriär?
Oavsett vad du har gjort sedan tidigare så är du en person som drivs av att samarbeta nära med andra och du har nått dina mål och inte givit upp när det har varit motigt utan fortsatt arbeta engagerat, målinriktat och alltid med fokus på målet. För det är det som behövs för att lyckas hos oss i rollen som konsultchef!
Du är kommunikativ och säljande som person men framför allt serviceinriktad. Du har också mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Placering och omfattning
Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Du kommer utgå från vårt kontor i Norrköping, lön och startdatum enligt överenskommelse.
Ansökan skickar du till reuf.okanovic@butangensbud.se
För mer info ringa Reuf Okanovic 0705243824