OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget
Vi är i en expansiv fas och behöver bli fler medarbetare i Stockholm, just nu på sjuksköyerskebemanningen.
På vårt kontor i Sundbyberg delar vi lokaler med vårt systerföretag Centric Professionals vilket innebär att du inräknat dina kollegor på Care kommer att få många kollegor i ett högpresterande och välkomnande klimat.
Dina arbetsuppgifter
Som Konsultchef ansvarar för ett eget område vilket innebär rekrytering, bemanning och sälj. Du ansvarar för hela bemanningsprocessen från kravprofil till tillsättning av uppdrag. Det innefattar matchning, annonsering, urval, kundkontakt och referenstagning. Försäljningen bedrivs mot befintliga och presumtiva kunder. Arbetet genomförs självständigt i samarbete med regionsansvarig utefter förväntade resultat och mål. Under alla processer är administration en ständigt närvarande uppgift och som konsultchef har du ett stort ansvar för att dina kunder får bra leverans med en hög servicegrad.
Om oss
Vi på Centric Care har nog ett av de roligaste jobben som finns - vi får nämligen dagligen träffa, hjälpa och umgås med de bästa inom vårdyrket för att göra arbetsplatserna så givande och effektiva som möjligt. Centric Care är specialiserade på bemanning av läkare, sjuksköterskor, medicinska sekreterare, psykologer och socionomer.
Vi har bemannat hälso- och sjukvården sedan år 2000 och är idag ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag.
Centric Care är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, en arbetsgivar- och branschorganisation för personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akedemikerförbundet. Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Örebro, Malmö och Oslo.
Din profil
Som konsultchef krävs det att du har ett starkt driv, är engagerad, säljande och serviceinriktad. Rollen är komplex och arbetstempot högt med försäljning, rekrytering, bemanning och du måste ha förmågan att prioritera dagligen och vara lösningsorienterad.
Förmågan att kommunicera, skapa och vårda relationer är något du behärskar och tycker är roligt.
Du skall ha en högskoleutbildningen med gärna minst 5 års arbetslivserfarenhet. Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning och branschen ser vi gärna!
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Eftersom du kommer att besöka kunder och konsulter så är B-körkort ett krav.
Har du en säljande personlighet och tror att du skulle passa in i rollen så är du välkommen med din ansökan!
Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.
Sista ansökningsdag är den 11 Januari
Har du frågor kontakta Linda Uddén via mejl: linda.udden@centric.eu eller ring 0760-281939
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Lundqwist
0723-869 553
Susanne Lundqwist
0723-86 95 53
Cathrine Lyrbring
0702-326933
Marie Öhrstedt
0730-415811
Mathias Johansson
0709-348840
Marie Öhrstedt
0730-41 58 11
Susanne Lundqwist
0723-869553
Maria Argenius
070 610 82 85
Marie Öhrstedt
Cathrine Lyrbring
070-2326933