OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och rekryteringsföretag.Logistikentreprenader är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster inom lager och logistik. Tillsammans med Logistikentreprenader är vi en utav bemanning och rekryteringsbranschens snabbast växande aktörer! Vi har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Norrköping, Jönköping, Helsingborg och håller för närvarande på att etablera oss även i Örebro/Kumla Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. För mer info besök gärna vår hemsida www.logistikentreprenader.se Arbetsuppgifter: Som konsultchef kommer du ha personalansvar för en del av våra uthyrda konsulter.Det innebär bla att du kommer selektera/intervjua kandidater efter våra kunders önskemål.Ha regelbunden kund samt konsultkontakt samt ansvara för att våra kunder får bemanning efter önskemål.Då vi både arbetar med traditionell bemanning och entreprenadslösningar ställs du alltid inför en händelserik vardag där du konstant kommer ha många bollar i luften.Tjänsten innehåller även administrativa inslag såsom fakturering och tidrapportering.Exempel på arbetsuppgifter: -Skriva annonser efter kravprofiler -Gå igenom ansökningar -Intervjua kandidater -Övriga administrativa sysslor För denna tjänst söker vi gärna dig med erfarenhet av service/sälj då du i ditt arbete kommer ha omfattande kontakt med både kunder och konsulter.Arbetet stäler även krav på god administrationsförmåga och noggranhet.Som person är du driven, social, självgående och flexibel.Då vårt företag befinner sig i en mycket expansiv fas är det viktigt att du trivs att arbeta i ett högt tempo och ha många bollar i luften.Start: omgående Omfattning: heltid, kontaktperson.