Konsultchef till Storesupport i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om rollen

Som konsultchef ansvarar du för att i ett nära samarbete med våra rekryterare och kvalitetsansvariga säkerställa matchningen mellan våra kandidaters kompetenser och våra kunders behov. I rollen ingår personal/konsultansvar för dina konsulter som du coachar och inspirerar i deras utveckling. Även anställning, arbetsmiljöansvar och ett övergripande ansvar för att ha rätt dimensionering av din konsultpool ingår.

Du kommer även att arbeta med att utveckla våra kundrelationer, utvärdera utförda uppdrag och skapa nya affärsmöjligheter. Det är därför viktigt att du trivs med att bygga nya kontakter såväl med kandidater som med kunder.

Du kommer att få en stor möjlighet att utvecklas och att bidra till vår fortsatta resa i ett bolag med hög kvalitet och servicegrad, där din insats kommer vara avgörande.

Du rapporterar till Områdesledare för Kund- & Konsultsupport.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande tjänst och ett stort intresse för bemanning och/eller detaljhandeln.

För att lyckas och trivas i tjänsten är det viktigt att du uppskattar en snabbrörlig och affärsinriktad företagskultur med en tydlig teamkänsla. Förmågor vi gärna ser hos dig är bland annat samarbetssökande, problemlösande, nyfikenhet och innovation. Att vara självgående, noggrann och strukturerad är även det viktiga egenskaper i rollen.

Rollen som konsultchef kräver stundtals ett högt arbetstempo så för att passa för rollen så bör du ha tillsammans med dina kollegor ha ett intresse för att utveckla och effektivisera era gemensamma som självständiga arbetssätt.

Formella krav

- Körkort B
- Gymnasial utbildning


Meriterande

- Erfarenhet från detaljhandel
- Erfarenhet från bemanningsbranschen
- Ledarskap, personalansvar och intresse för människor


Anställningsform

Tillsvidareanställning på heltid och vi tillämpar provanställning.

Om ossStoresupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


Operativ Chef/Depåansvarig Sverige, VVS-Rental

Operativ Chef/Depåansvarig Sverige, VVS-Rental

29 oktober 2024

Depåansvarig Saferoad Mariestad

Depåansvarig Saferoad Mariestad

17 september 2024

4 september 2024